Aj ja volím sv. matku Terezuzu, pretože je to moja, moja, moja prezidentka.

3. marca 2019, vlastislav, Nezaradené

Anamnéza jej pohnutej snahy na ceste postavenia sa zlu, spolu s nami to dokážeme, oi reflektovaná i z jej volebného letáčika, je silná, uvereniahodná a oslovujúca:

„Spravodlivosti a pomoci slabším a bezmocným som zasvätila celý svoj profesionálny život.
Ako človek som stála na strane tých, ktorí nemali konexie ani peniaze, aby vymohli svoje práva.

Môj postoj k právu na potratenie bol vždy konzistentný. Zabitie nenarodeného slabého, úplne bezmocného človeka, ktorý si ešte nedokáže vymôcť svoje práva si zaslúži absolútne opovrhnutie a zhrnula som ho do známeho prehlásenia, uverejneného všetkými dostupnými médiami:

“ Ak má žena právo na potratenie svojho dieťaťa,
tak všetky vojny sú dovolené…“ „.